Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Meditatia zilei: Tot timpul ne propunem să facem ceva, dar zicem"am să fac mâine"

"Dar pe când vorbea Pavel despre neprihanire, despre înfrânare și judecata viitoare, Felix, îngrozit, a zis: " De astă dată, du-te; când voi mai avea prilej, te voi chema" ( f.ap.24:25)

Tot timpul ne propunem să facem ceva, dar zicem"am să fac mâine" Cumperi o carte si îți propui s-o citești, dar încă nu te- ai apucat.
E tot pe raft unde ai puso si îți propui s-o citești când vi acasă. Apoi când ajungi acasă,te pui să vezi cei prin lume așa ca te pui la televizor la știri.
Apoi cina e gata si te pui să mănânci, apoi iară e ceva interesant la TV,după care începi să caști, te întinzi si spui: "am avut o zi grea"și te culci fără a citi cartea. 
Te hotaresti că la vară ai mai mult timp si ai să o citești,dar te duci intro excursie mai lungă si tot nu ai timp să o citești.
Ca si creștin,zicem: Mâine mă apuc să citesc Biblia,am să ma duc regulat la biserică, am să caut să ajung la rugăciune. 
Au trecut deja anii si nu ai citit Biblia și nici nu mergi regulat la biserică și rugăciunea e ceva sub forma a mormăieli înainte de culcare. Cel mai trist este ca înaintea celui prea Sfânt Isus Hritos nu ne va ajuta cu nimic să spunem; " Am avut intenția să citesc,să merg la biserică și să mă rog.

Meditatia zilei - 25 februarie 2015 
Articol scris de Moldovan Daniel
« PREV
NEXT »

Niciun comentariu