Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

LIVE VIDEO: Program de Înmormântare a fratelui Johnny Dedan


"M-am luptat lupta cea bună, mi-am sfârşit alergarea, am păzit credinţa. De acum mă aşteaptă cununa dreptăţii, pe care mi-o va da Domnul, Judecătorul cel Drept, în ziua aceea, şi nu numai mie, ci tuturor celor care vor fi iubit arătarea Lui."


A trecut la Domnul Fratele Joni Dedan (Dedan Ionica Doru) 49 de ani fiul fratelui pastor Dedan de la biserica penticostală din Ronat, Timișoara. Toți cunoscuții îl stiau un om vesel, optimist, credincios, săritor. Le vorbea de Dumnezeu și îi îndemna la pocăință.
Dumnezeu sa mangaie intreaga familie si pe toti apropiatii.


Programul de inmormantare va avea loc miercuri 22 ianuarie 2020 de la ora 13 si va putea fi urmarit online pe siteul http://eveniment.live/.

« PREV
NEXT »

Niciun comentariu